TOMORROW!

Nu är jag riktigt trött :) Tränar jag på morgonen/förmiddagen så sover jag alltid bättre! Skönt.
Behöver sova ordentligt för imorgon ska jag upp ännu tidigare än idag för att träna med Emma. Då kör jag hårt på rumpa, mage & ben! :D Wohoooo! Sen ska vi duscha & göra oss i ordning för att sedan åka till IKEA & MODE-huset i Kalmar :) KUL! Ronja ska med också :)
Så nu blir det sängen & nana kudden. Leo på magen också så är det bra, haha.

Imorse precis innan jag vaknade så drömde jag att jag var med syrran på en båt & hon ville att jag skulle följa med henne till en grej men jag kunde inte för att jag hade så ont i magen. Jag vaknade strax efter detta & hade verkligen ont i magen. Anledningen? Tunga Leo låg på min mage & sov. Aj, hade verkligen jätteont, hahahah! Men det var det värt, allt för min lilla bebis ♥

Allmänt | |
Upp