FÖDELSEDAG MED MAT PÅ UTKIKEN & TÅRTA!

Vi började kvällen på Utkiken där vi åt så himla god mat. Kan vara den godaste oxfilén jag ätit. Mums! Tackar Thomas & Lotta för det! TACK! Efter någon timme där åkte vi hem till oss. Här bjöds det på tårta som Thomas hade ordnat. Det blev presentöppning, bus med vovvarna (som vi saknat så himla mycket!!!) & lite bus med Leo. Boris var som väntat inte alls road av hundarna. Han reste ragg så han blev dubbelt så stor än vanligt & höll sig på långt avstånd bort ifrån vovvarna.
Vi hade lagt ihop tillsammans med Pauline & Linus till fotspa med pedikyr & en picknick i sommar! Och så fick hon massa choklad & en liten blomma också av oss :)
Hade väldigt trevligt ikväll, även om psyket & kroppen är totalt slut. Skulle kunna sova från att jag kommer hem från jobbet till att jag ska gå tillbaka till jobbet. Men trots tröttheten så lyckades jag hålla mig vaken ;) haha!
Haft en jätte trevlig kväll!
Hoppas födelsedagsbarnet är nöjd! :) Grattis igen!
Allmänt | |
#1 - - Vendela:

Jag är verkligen supernöjd med min födelsedag. Tack alla. Kramis

Upp