JÄVLA NEDERLAG

- mätte mina mått nyss, samt gjorde det värsta tänkbara.
Jag ställde mig åter igen i underkläder & bad Kevin ta kort på min kropp.
Sen la jag över de i datorn & jämförde med bilderna som togs för 4 ½ vecka sedan.
Och vet ni vad?
INTE EN ENDA JÄVLA SKILLNAD PÅ BILDERNA!!!
Jag vet inte ens vad jag ska skriva här.
Men jag är så jävla ledsen & känner mig så jävla dålig.
Eftersom jag äter nyttigt & bra & tränar 40 jävla minuter på crosstrainern på nästan högsta motstånd 6 jävla dar i veckan + styrketräning, så kan jag inte fatta vart det gått fel?!??!?
Jag såg lika äcklig ut som sist & jag vet inte om jag kan tackla detta??
Midjemåttet hade minskats med knappt 2 cm på 3 veckor, that's it.
Och jag som trodde att jag "kände" skillnad & till och med "såg" skillnad.
fy fan vad jag lurar mig själv.
Det har inte hänt ett skit.
jag har inte blivit av med ett enda jävla gram av fett på kroppen.
Allt hänger & ser äckligt ut precis som vanligt.
känner mig så äcklig.
fy fan vilket misslyckande.
Hade förväntat mig väldigt lite, men inte något resultat alls..  något resultat kunde jag väl fått efter 3 jävla veckor?
vad ska jag göra nu?
Allmänt | |
#1 - - Emma:

vet du vad du ska göra nu? - du ska fortsätta! det kan ju bara bli bättre! du mår ju iaf bättre på alla sätt av att träna. så ge inte upp min lilla stjärna! <3

#2 - - emly:

Precis, vad ska du göra? -fortsätta. Du ska inte se träning och god kost som något som går i perioder. Det är något man ska ägna dig åt i hela sitt liv. 4 veckor utav ditt liv är ingenting, inte ens en månad. Du måste fortsätta. Du har ju trots allt verkat otroligt mycket gladare så egentligen, VAD är det som säger att du inte bör fortsätta??

Upp