FRULLEDAGS

Godmorgon!
Måste på med sminket fort som attan & äta frulle fort fort fort.
Snart går bussen mot sjukhuset där bilen står som vi ska få låna, så vi får inte missa bussen!
Kl 11 blir det jobb för min del till kl 16.00 + träning.
Hemma runt 19.00 & då ska jag ta mina mått!
Så om ni är intresserade av hur det gått för mig nu på 3 veckor, håll utkik då va.
Kan säga att mitt midjemått inte var (för 3 veckor sedan) uppe i de farliga 90 cm som är midjemåttet för en kvinna som är överviktig & har ett farligt midjemått, men jag hade ett fett äckligt midjemått ändå...
Så förhoppningsvis har det minskat något?
Och förhoppningsvis lår, stuss & arm med :)

Som sagt, håll utkik!
nu måste jag skynda mig - till julmusik, hihi.
& hörrni, idag ska vi handla till lussebullarna & pepparkakorna!!!!!
lycka :)
Allmänt | |
Upp