ONSDAG

Hejsan!
Nu är jag hemma igen efter en heldag i Karlskrona city ;)
Har haft en överlag riktigt trevlig dag.
Började den med att möta upp Ronja vid 2, vi gick i lite affärer.
Handlade typ ingenting mer än vårskor, skitsnygga (lägger upp bild imorgon) & 3 påskägg samt innehåll.
Ett ägg till Kevin, ett till Hanna & ett till Linus :) Hihi, världens snällaste flickvän & stora syster är jag indeed ;)
Letade i ALLA affärer efter Disney-filmen Tarzan..
ÅÅH, den fanns ingernstans! Blir galen! Vill ha den! ><

Efter en dag på stan så käkade Ronja Sushi & jag käkade js.
Jag brast ut i skratt när jag drack min proteindrink så jag satte i halsen & höll på att få ut det genom näsan, haha! Ronja slänger ur sig en del roliga saker ibland, som brösten över täcket, hahahaha xD!

Klockan 6 gick vi på bion "Flickan från ovan" som var bra, men så fruktansvärt hemsk! :( Satt med gråten i halsen i 2 timmar, mådde verkligen dåligt.
Så på Fredag ska jag krama mina underbara syskon EXTRA hårt.
Det finns sånna sjuka människor där ute i världen, usch fy fan!

Nu ligger jag utslagen (har skoskav dessutom) i sängen & Zlatan ligger på fötterna. Mysigt :)
Har precis käkat mitt sista mål js för dagen & jag har märkt att jag inte längre går hungrig som innan, trots att jag gått utan mat några timmar.. O
ch när jag väl ska äta så får jag TVINGA i mig det, för att jag inte är hungrig..
Magsäcken har nog krympt en del. Hoppas att kroppen också ha gjort det :)!
IMORGON SKA JAG JU VÄGA MIG!

Nää, kanske ska vara en JÄTTE snäll flickvän & spela en match playstation-fotboll med Bejjbii?
Han vill det så gärna :) hihi! Och det är kul, jag brukar vinna över honom ;D hahah!
Allmänt | |
Upp