GODNATT/BILDERNA I HUVUDET

Nää, ska nog nana nu :)
Desto tidigare kommer morgondagen & vågen ;D Haha!
Känner mig väldigt stolt över mig själv då jag flera gånger blivit frestad men stått emot.
T.ex biopopcorn (som jag älskar) som jag får gratis på bion tack vare Ronja tackade jag nej till, smakade inte ens.
Och jag har köpt en massa påskgodis idag utan att smaka med mera! Aa, känner mig nöjd!
Är trots allt sugen på vanlig mat så in i bomben, speciellt när någon annan käkar det!
Men det är inte värt det.

Har två bilder av mig själv i huvudet där jag ligger vid poolen i Tunisien.
Den ena bilden ligger jag i min fina bikini, smal & nöjd med massa självöftroende.
Den andra utspelar sig på samma plats, vid poolen med en fin bikini, men istället har jag min kropp som jag lever i nu, & jag mår dåligt & önskar att jag bara fick sjunka genom jorden..

När jag tänker på dessa "bilder" i mitt huvud så försvinner suget & jag blir stark. Stark nog att stå emot & står emot gör jag, verkligen.
Är stolt över mig själv & dessutom förtjänar min kropp en hälsosam vikt!
Jag KOMMER klara det 2010!

Allmänt | |
Upp