30 JUNI 2010

Godmorgon sista Juni..
Depp? Mja, det är ju en dag närmre jul liksom..snön, kylan.. Vill helst pausa tiden en varm sommardag & leva i den dagen hela året :)

Idag är jag på liiiite bättre humör, det börjar ju närma sig helg nu ;) hihi!
Så skönt det ska bli i helgen, då ska jag seriöst ligga utslagan på gräset & sola i timmar!
Jag ska bli så brun & fin, & så ska jag leka med mina underbara syskon & bara ta det lugnt & bäst av allt ... SOVA till klockan 9! :D

Idag fyller Svärmor Lotta år! :D Grattisgrattis!
Så därför ska jag vidare till Hasslö efter jobbet idag, för vi ska fira henne :)
Och förhoppningsvis är vädret bättre då med ! :D

Hmpf, matchen igår, Spanien vs Portugal! Vad tyckte ni?
Jag hejade faktiskt på Portugal, eftersom alla andra tycks heja på Spanien. Men så förlorade dem :/ På ett offside mål, & fick dessutom en spelare utvisad för INGENTING?!
Var det någon som kunde se vad som hände? Den spanska killen bara slängde sig & typ skrek "Aj, mitt öra".
Men ingen kamera kunde se om han faktiskt fick sig en smäll eller inte? Wierd. Hatar när spelarna filmar, jag HATAR när de drygar med byten de sista minuterna av matchen, när de drygar med utsparken, korta passningar osv bara för att de leder & inte vill att motståndarna ska hinna göra mål! Det är fult & osportsligt! Usch!
Menmen, nu vann Spanien & det var ju kul för dem :) Men jag hejar nog på Brasilien ändå :) Bara inte Tyskland vinner så är jag glad :) höhö!

Idag är det inte alls mkt patienter! :O Men det är bara för att det är sommar, säger personalen här.
Så, patienterna blir automatiskt inte sjuka på sommaren? Märkligt det dära.. ;)

Allmänt | |
Upp