THE UGLY TRUTH/BULLSHIET

Hejsan! Idag har det inte varit mkt till uppdatering, I know! Men har ju varit & käkar på Utkiken & firat min underbara mami som just nu är i Amsterdam & väntar på flyget till Cuba, den fuskisen!

Har efter det slappat big time i soffan! haft rejält med mys med min otroligt snygga & underbara pojkvän. Vi kollade dessutom precis klart på "The Ugly Truth" som förvånande nog var riktigt bra! Verkligen en uppfriskande film som fick mig på strålande humör nu :) Tummen upp för den!

Vill också slänga in att det finns så jävla mkt bullshiet om förhållanden, samtidigt som det finns så mkt bullshiet som faktiskt stämmer. Och jag säger bara en sak, fan vad vi äger älskling! Hade aldrig vågat drömma om att hitta någon som älskar mig & står ut med mig. Som faktiskt kan läsa mina tankar, som vet vad jag behöver & som faktiskt kan slappna av & framför allt få mig att kunna slappna av.
Du är bäst bejjbii ! Och sen vi träffades så trodde jag att det skulle ta slut efter iaf 1 ½ år, för att du skulle tröttna på mig. En rädsla som funnits i mig i tidigare förhållanden, där jag känt mig otillräcklig & osäker. Men du! Du har fått mig att fullständigt slappna av & nu VET JAG att du aldrig kommer att tröttna på mig! Din kärlek är så levande & stark. Den finns alltid där i dina ögon, i ditt leende & i allt du gör!
Det är så många runt omkring oss som upplevt kärleken men misslyckats med att hålla det vid liv. Och jag kan inte komma på hur vi har gjort, eller vad vi inte har gjort för att ha det såhär bra. Jag har ingen aning! Men underbart är det! Det känns som att vi är perfect match du&jag! Tänk att vi har hållt ihop i snart 3 år & fortfarande brinner lågan inom oss. Du är allt jag någonsin velat ha & mer därtill!

Tack vem det nu är som styr & ställer, Gud, ödet eller vem du nu är. Tack! Och tack älskling för att du är du!

Allmänt | |
Upp