Ute trots feber..

Började dagen på sjukhuset med mamma. Har något annat "allvarligare" skit än Influensan tydligen...
Efter dåliga nyheter åkte vi till Lindex och där köptes det en massa. Jag fick bla en jätte snyggskjorta, och jag köpte också 2 BH:ar :) Mamma köpte jätte söt blus.

Efter Lindex blev det Coop där mamma köpte en vattenkanna till lägenheten, söte! Och sedan kilade vi vidare till Skopunkten där jag köpte 2 par skor! Supersnygga! Pumps och små kängor med korkklack! :)
Sedan åkte vi till Pastabaren på lunchen, och mamma bjöd. Massa gott, men det ska bli skönt att börja med diet nu på Måndag...

Efter lunchen med världens bästa mamma blev det en liten runda hem där jag fick ett perfekt puder av mamma från Mary-Kay ! Tusen tack!
Sedan satte jag mig på bussen vid 3 och åkte in till stan! Där mötte jag Emma, Ronja och Johanna :)
Beställde prinsesstårta på 3G till mamma imorgon, och sedan gick vi till klockan 5 och kikade.
Hittade en leopardkofta och underkläder.
Febern tryckte på och jag mådde inte så bra, men skönt att slippa ligga hemma och glo på film!

Bra dag, hoppas ni också hade en bra dag! :)
puss

Allmänt | |
Upp