Caroline och jag <3




Bästa vän..
Typiskt. Dagarna är hela 24 timmar långa, men inte ens det räcker till längre. Trots att jag knappt gör någonting med mitt liv (känns det som) så bara RUSAR tiden iväg, den liksom glider mig ur händerna! Nu skulle vi träffas imorgon på eftermiddagen, men så kan inte jag .. Och så skulle vi kanske luncha eller kanske sola, men allting lyckas krocka med annat! Dagarna är för korta och livet är så fruktansvärt uppbokat på allt man kan tänka sig. Oavsett om det är en skitgrej eller inte så tar det så fruktansvärt lång tid..
Det är så typiskt! Behöver en riktig dejtdag med min sessan! :D massa prat, fika och ja, massa mer prat! ;D saknar dig gumman <3 Bästa vännen, memories that remain! Vill prata om allt juuu! :D <3
Vi behöver det nog båda två, mycket skit och känslor som behöver komma fram.
hoppas det löser sig, tid problemet alltså :) kanske hittar en stund i helgen då Fantastic Four kan återförenas! :) <3
Allmänt | |
#1 - - Caroline:

Bästa vän <33 en hel dag med prata, mys och fika låter precis som jag behöver! :D ska vi planera in det nästa vecka :D ? och på söndag tycker jag vi ska ses med killarna :D:D är ni på det :) ? blev ju inget i dag, bara för jag är sjuk "/ men ska krya på mig tills söndag, lovar!! :D älskar dig, hand i hand genom livet :* <33333333

#2 - - Michaela:

Ja det tycker jag definitivt! :D nästa fredag? <3

Ja, det blir bowling på söndag, häääärligt! :D <3333

Ja, hand i hand!



( nu ska jag fan spara pengar till en resa med er :::* )

Upp