Godnatt 30 December

Aah, ligger i sängen! Det gör Zlatan med, han har däckat xD ! <3
Bejjbii & jag kollar Public Enemies med Johnny Depp, groaaaarr!!

Var en runda på stan idag, handlade ett par leggings för 20 kronor xD hahah! Billigt, det gillar jag ;)
Köpte också drinkmix Hallon (raspberry) & massa sprite! Blir raspberry drinkar imorgon! :D
Ska bli jätte roligt imorgon :) <3

Blir så irriterad, ringde ngn med skyddat nummer till mig, en kille. Han vägrade säga vem han var & när jag frågade så svarade han bara : Det är jag!
Idioter...

Neee! Nu ska jag borsta tänderna så jag kan sova efter filmen. Hann med 20 minuter i solariet idag, det var sjuuuukt skönt! :D hoppas jag fick lite färg med.

godnatt alla :)
Allmänt | |
#1 - - Ronja:

Karlskrona är FULL av idioter Håkansson, det är bara till att vänja sig...tyvärr xD

Upp