Hemma från Kalmar!

Åååh, äntligen hemma från Kalmar! :D
Pjuh vilken dag!
Dagen bestod av shopping, 1 mils promenad genom stan, jobbsökande & till slut bio på Saga!
Jag lyckades shoppa på mig lite så klart, men faktiskt en riktigt skön & fin polotröja till hösten/vintern som kommer nu :) Hittade också en leopardklänning, öronhängen, bh & underkläder :)
Vi åt på 4 KÖK så klart ;) & bestämde oss sådär impulsivt att vi skulle se på bio :) Beck blev det, & den visades på typ världens minsta biograf, SAGA :) Jätte mysigt ställe & filmen var helt okej :)

Nu ska vi krypa ner, för jag är verkligen sjukt trött!
Bilder från dagen kommer imorgon. Måste i säng nu, för My name is Earl börjar ju nu ! :D
ha det bra alla, sov gott :)
pusshejj


mysig dag med min älskling :) (min nya polotröja hade jag på bion)
Allmänt | |
Upp